wtorek, 29 grudnia 2015

Po Świętach

Jak minęły Wasze Święta? Moje – bardzo dobrze. Pisałem już o tym na moim facebooku (https://www.facebook.com/mojezyciebezrak/) – na którego serdecznie Was zapraszam.

Lubię ten czas – można wtedy się zatrzymać i pomyśleć o tym, co w życiu najważniejsze. Można odpocząć. Człowiek zupełnie inaczej funkcjonuje. Nabiera nowych sił, energii, witalności – niezbędnych do tego, aby w pełni cieszyć się życiem.

Przy okazji chciałem podziękować wszystkim tym, którzy życzyli mi w Święta dobrze – to bardzo miłe. Dzięki za życzenia te osobiste, przesłane pocztą, telefoniczne, facebookowe, ale także i te, które do mnie nie dotarły w sposób fizyczny. Dziękuję wszystkim tym, którzy myślą o mnie dobrze i mi kibicują. To dodaje skrzydeł.

Mam kilka nowych planów związanych z moim blogiem i stroną facebookową – będę wprowadzał je stopniowo, jak znam siebie.

Szczęśliwego Nowego Roku!!


PS Może jeszcze się odezwę w 2015… 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz