czwartek, 26 stycznia 2017

Dzień dobry! Bóg jest dobry!

Telefon to narzędzie. I tylko od nas zależy, w jaki sposób będziemy go używali. Jakiś czas temu połączyłem się telefonem z moim blogiem. Także mogę pisać. Praktycznie gdziekolwiek jestem. Pisać, a zaraz potem to publikować. Oczywiście, muszę mieć do tego stół lub jakieś inne miejsce gdzie w miarę wygodnie będę mógł położyć telefon. Wiadomo - nie mam rąk, więc nie mam jak trzymać.

Wczoraj byliśmy z młodzieżą ze świetlicy na sesji zdjęciowej. Było bardzo przyjemnie. Dziś idziemy do kina. To także będzie dobry czas. Wierzę! Mam Boga, który zawsze układa wszystko tak, jak powinno być. Ufam Mu. Jest to wspaniały Bóg. Mało tego - jest to żywy Bóg. A poznałem Go dzięki Jezusowi. Najpiękniejsze jest to, że czeka On na każdego grzesznika. Nie musisz być święty, by do Niego przyjść. Pragnie On intymności z każdym z nas.

Panie, dziękuję Ci za nowy dzień. Proszę, pobłogosław go. Pobłogosław dziś wszystkich ludzi, których spotkam oraz wszystkie zdarzenia, które będą mieć dziś miejsce. Dziękuję Ci za wszystkie dary, które dajesz mi każdego dnia. Dziękuję Ci za wszystko. Dziękuję za to, że kiedy upadam, mogę do Ciebie przyjść. Poprzez Jezusa Chrystusa. I zawsze mnie przyjmujesz. Bo jesteś dobrym Bogiem. Wspaniałym Tatą.

Życzę Wam wszystkim pięknego dnia!! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz