piątek, 30 października 2015

Dedykowane wszystkim tym, którzy mi kiedykolwiek pomogli

Jak wiecie nie jestem do końca samodzielny fizycznie. W wielu czynnościach potrzebuję pomocy. Na szczęście jest na tym świecie wielu ludzi, na których mogę liczyć. Ten krótki wpis dedykuję właśnie im, czyli Wam. Chcę wyrazić swoją ogromną wdzięczność za każdą pomoc, którą otrzymałem. Oczywiście – na samym początku dziękuję mojej kochanej Kobiecie, która jest ze mną na co dzień (Dziękuję za wszystko, Monisiu!) Dziękuję też tym, którzy kiedy zajdzie taka potrzeba, służą swoją pomocą. Chodzi tu o wszystkich moich przyjaciół i znajomych, jakich mam: w pracy, na studiach, na treningach, a także w życiu prywatnym. Dziękuję wszystkim tym, którzy pomogli mi kiedykolwiek w jakikolwiek sposób. Lista tych osób jest naprawdę długa. Niestety, nie wymienię ich – nie wymienię Was – poszczególnie i osobno, bo niektórych imion nawet nie znam… Mam tu na myśli pomoc m.in. w busach lub w sklepach w wyciągnięciu pieniędzy, kiedy potrzebuję zapłacić albo pomoc w wyjęciu telefonu, gdy dzwoni, a ja czuję, że powinienem go odebrać - ale nie tylko, bo tych sytuacji jest dużo więcej i wszystkich tutaj nie wymienię, bo nie wystarczyłoby miejsca. Dzięki Wam serdeczne!! Mógłbym pisać o tym bez końca… ale gonią mnie obowiązki, do których muszę – choć na chwilę – wrócić J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz